РусскийУкраїнська

Оцінка магазина, оцінка ефективності магазина, оцінка торгівельного центру, оцінка ТЦ, оцінка інтернет магазина, оцінка діяльності магазина, критерії оцінки магазина, оцінка конкурентоспроможності магазина, оцінка вартості магазина

Оцінка магазина


 Зараз в епоху активного вжитку товарів з'явилася велика кількість магазинів. Залежно від специфіки товарів, що реалізовуються, виділяють спеціалізовані і універсальні магазини. Спеціалізовані торгівельні підприємства реалізують обмежений круг товарів.


В асортименті універсальних магазинів ширший круг товарів різного призначення.


Крім того, магазини розрізняються за способом організації торгівлі — доступом споживачів до товарів, системі оплати і тому подібне Кожен конкретний чин організації торгівлі має свої плюси і мінуси для споживача. 


Тому при оцінці магазина потрібно дуже уважно підійти до специфіки діяльності магазина, організації постачань і збуту товару.


При оцінці магазина нашими фахівцями відбираються і аналізуються основні критерії магазина:


- конкурентоспроможність магазина;
- місцерозташування;
- ефективність використання торгівельних площ; 
- середня вартість чека;
- рентабельність і прибутковість в розрізі кожного окремого відділу;
- динаміка і сезонність;
- маркетингові переваги і недоліки;
 - ін. критерії, які можуть вплинути на вартість магазина.

 
Наша компанія з радістю запропонує Вам свої послуги, як за оцінкою невеликого інтернет магазину, так і за оцінкою торгівельного центру.